19 ianuarie 2007

Necesitatea numita "revision software control"

Recunosc cu mana pe inima ca in Slackware inca nu mi-am batut capul cum sa folosesc diacriticele, decat in cazul subtitrarilor la filme ... unde chiar e nasol sa citesti daca nu sunt, mai ales daca te uiti la un film in limba chineza.

Incercand sa fac un pic de curat in proiectele la care am lucrat sau la care lucrez, m-am speriat. Un haos ... ordonat si nu alta.

Aveam nevoie de ceva care sa puna lucrurile in ordine acum si pe viitor.

Evident o cautare pe Google rezolva multe, dar nu mai multe decat iti poate dezvalui o pagina sau alta din Wikipedia.

Momentan mi-au cazut ochii pe CVS si SubVersion. Se pare totusi ca SubVersion este "actively developed".

Revin cu post-uri despre instalare, configurare si utilizare.

Niciun comentariu: