16 ianuarie 2007

Standarde, standarde si iar standarde

Se pare ca este mai simplu sa scriu in romana, decat in engleza, mai ales ca acum suntem intrati oficial ca tara in Uniunea Europeana. Am luat astfel decizia de a scrie si a pastra acest blog in romana.

Alex, m-a sfatuieste sa scriu aici despre experientele mele zilnice, si ascultandu-i sfatul, asta am sa si fac.

In orice caz, nu am o viata prea tumultuoasa, si sunt poate un pic cam taciturn, insa, activitatile mele zilnice se invart in jurul serviciului, diverselor proiecte extra-job si evident in jurul logdnicei mele si ale familiei.

Nu am tinut in viata mea un jurnal, dar se pare ca are totusi la un anumit nivel un efect terapeutic.

Mai tarziu:
Si ca sa dau un inteles si titlului acestui post, de astazi incepand, la mine la job s-a inceput implementarea SR EN ISO 9001/2001. Sa speram ca efectul acestei implementari este unul cat se poate de benefic.

Niciun comentariu: