7 februarie 2007

Timpul probabil ...

Vremea de afara nu tine deloc cu mine. Ba e cald, ba e frig, si metabolismul meu incendiar nu stie cum sa reactioneze si ma baga intr-o stare de plictiseala pe care imi este greu sa o descriu.

In astea 7 zile de la ultimul post, am vazut cateva filme bune si am invatat ceva lucruri noi.

The Departed - 8/10, un film care te tine legat de fotoliu, dar te dezamageste in anumite momente
Proof - 9/10, emotionant si fascinant; te face sa te gandesti ca de fapt nu traiesti degeaba
Blood Diamond - 7/10, nimic spectaculos, oricum povestea si sirul povestii spune multe adevaruri despre lumea care ne inconjoara.

Se pare ca nick-ul meu o sa trebuiasca actualizat, pentru ca am descoperit ca incepe sa imi placa Debian-ul. Asta nu inseamna ca Slackware-ul nu ramane important, dar cum spun batranii, e bine sa incerci si lucruri noi.

Si cea mai tare si cea mai tare, de acum pot rula fara probleme Linux in Windows si Windows in Linux, folosind unelte free si foarte eficiente: QEMU

Niciun comentariu: