22 aprilie 2008

În cautarea unui acronim

De ceva vreme încerc să gasesc un acronim care să mă reprezinte şi cu ajutorul caruia să îmi creez o prezenţă pe web. Am tot încercat diferite combinaţii de litere şi de cuvinte, însă nimic nu mă reprezintă mai mult decât mă reprezintă PCPbSlack.

PCPbSlack mi se pare şi mie un pic cam greu de digerat, nu mă reprezintă în totalitate, dar îmi place cum sună şi este ceva aparte.

Practic PCPbSlack a apărut ca acronim/nickname/poreclă atunci când am decis că este timpul aprofundez lumea Linux. Şi cum distribuţia care mi-a ghidat paşii este Slackware, am ajuns la Personal Computer Powered by Slackware. Coincideţa mare este că PCP reprezintă şi iniţialele numelui meu. Se poate înţelege de aici că eu sunt leneş (slack), însă nu este aşa, poate pe ici, pe colo, un pic comod, însă nu leneş.

Concluzie, eu sunt PCPbSlack şi acesta este blog-ul meu.

Niciun comentariu: