8 iulie 2008

Sistem newsletter şi căsuţe de mail la Yahoo!

Cu ceva timp în urmă am dezvoltat pentru un client un sistem de trimitere a newsletter-erelor. Destul de deştept zic eu: template-uri, management liste de clienţi etc. Este de vânzare pentru cei interesaţi.

Însă să nu deviez de la subiect altceva vroiam să spun. Mail-urile trimise de sistem către conturi de Yahoo (cu noua interfaţă bazată pe YUI! activată) nu puteau fi vizualizate. Adică, se afişa o parte din mesaj, iar restul dispărea ca prin farmec. Evident iritat de situaţie am început să caut rezolvare.

Ce am descoperit, şi în mod sigur nu sunt primul. Editorul de template-uri (TinyMCE în cazul meu) adăuga în codul HTML la sfârşitul uneia sau mai multor linii mai multe spaţii. Acum nu zic că era editorul de vină, însă interpretorul HTML de la Yahoo! era probabil deranjat de aceste spaţii şi trunca codul.

Sper să ajute pe cineva.

Niciun comentariu: